Spotted: Polska - daj się poznać

Spotted: Polska Wybierz ogłoszenia:
Kliknij, aby wybrać miejsce...
Spotted - o co chodzi
Spiknij.pl

kujawsko-pomorskieBrodnica

Poszukuję danej osoby: Imię i nazwisko: Natalia K. wiek: 17 lat wygląd: brązowe włosy do ramion (mogła je zmienić), między ustami a nosem mały pieprzyk po lewej stronie. Może być lekko przy sobie. miejsce zamieszkania: kujawsko-pomorskie, Brodnica, Fara. Możliwe, że mieszka teraz u dziadków. była z: Martin, Mateusz (tyle wiem.) Jeżeli coś o niej wiesz lub ...

Spiknij.pl

śląskie

Szukam chłopaka z Sosnowca lub też okolic np Katowice, Mysłowice, czy też gliwice. Wiek 17-25 lat , ja mam 17 więcej na priv.

Spiknij.pl

zachodniopomorskieŚwinoujście

Witam . Mam na imię Ewelina , i mam 15 lat , poszukuję chłopaka , który mnie zrozumie , będzie szczery , godny zaufania miły kochany . Wygląd : Blondyn / brunet , oczy : Niebieskie / piwne , sylwetka : Szczupły / wysportowany . Wiek do 17 lat :) ...

Spiknij.pl

łódzkieŁódź

Poznam miłą, spokojną dziewczynę z nadzieją na stały związek lub dłuższą znajomość. Jestem studentem i mam 21 lat. Interesują mnie tylko poważne znajomości budowane na rozmowie i przyjaźni, a nie przygody na jedną noc. Szukam kobiet w wieku 18-21 lat o szczupłej lub normalnej budowie ciała, wzrost do 170cm (to dlatego, ...

Spiknij.pl

podkarpackieRzeszów

Hej. Mam 17 jestem chłopakiem poszukuje dziewczyny do popisania,spotkań i dalej się zobaczy :D kontakt : https://www.facebook.com/przemo48

Spiknij.pl

opolskie

Szukam chętnej dziewczyny do zapoznania się wiek 16-22

Spiknij.pl

kujawsko-pomorskieBydgoszcz

Poszukuję Tomasza lub kogos kto zna Tomasza, ktory 18lipca w piatek ok godz 12 zagadal do mnie pod Focus Mall Bydgoszcz i zaprosil mnie na kawę oraz poprosil o nr tel ktorego niestety nie dalam tlumaczac sie, ze daleko mieszkam :( bede wdzieczna za pomoc, zainteresowany Tomasz bedzie znal moje ...

Spiknij.pl

śląskiePszczyna

Cześć. Mam na imię Kamil, lat 16. Szukam miłej dziewczyny z okolic Pszczyny w wieku 14-16 do wspólnego popisania na gg lub nawet spotkania się :) Napisz na maila: svce.1998@wp.pl

Spiknij.pl

łódzkiełodz

Hej, Jestem miłym uczciwym, normalnym 30sto latkiem. Poznam dziewczynę w zbliżonym wieku do mnie do miłego spędzenia czasu poznania się wspólnych spacerów, może wyjazdów pogadania. Zapraszam do pisania na maila janosik187@wp.pl

Spiknij.pl

małopolskieKrakow

Hej mam na imię Krzysiek lat 16 brunet ciemne oczy, szukam miłej dziewczyny 15-17 lat. lubię grać na gitarce, perkusji, słuchać muzyki ;p czytać książki głównie sci fi i fantasy przygodowe i horrory też się znajdą, lubię bardzo filmy podobnie co książki gatunkowo, ale znajdzie się jeszcze wiele innych podgatunków ;p lubię bardzo spacery ...

Spiknij.pl

małopolskieKraków

Stwórzmy stały związek oparty na wzajemnej inspiracji, motywowaniu się. Sprawmy, żeby każde z nas stawało się coraz lepszą wersją siebie. Aby marzenia aktualne , jak i te z dzieciństwa systematycznie zostały realizowane. Stwórzmy relację bez ograniczeń, z szerokimi horyzontami, której nie zniszczy żadna pokusa, ponieważ wszystko czego chcemy możemy zaoferować sobie ...

Spiknij.pl

opolskie

Cześć, chętnie poznam chłopaka, najlepiej od 18-24 lat, mieszkam w okolicach Brzegu, zapraszam na priv, a tam wymienimy się numerami :)

Spiknij.pl

małopolskie

Hej :) Mam 17 lat, poszukuję fajnego chłopaka, czekam :*

Spiknij.pl

mazowieckiePłońsk

Witam, mam 21 lat i szukam dziewczyny, nie patrze na wygląd, szukam kogoś kto mnie pokocha, mam na imie Mateusz . Jeśli masz numer w orange to śmiało pisz 511558553 . Czekam :).

Spiknij.pl

opolskieNysa

Witam, mam 18 lat i szukam dziewczyny, nie patrze na wygląd, byleby była w wieku od 18 do 20/21 . Pozdrawiam :).

Spiknij.pl

opolskieopole

Witam. Szukam miłej dziewczyny najlepiej z opola lub okolic. Wiek 14-15 lat :) wszystkie chętne pisać :*

Spiknij.pl

zachodniopomorskieSzczecin

Szukam chłopaka w wieku od 13-15lat ze szczecina (ja jestem z Goleniowa ale dojeżdżać to nie kłopot. Pisać na priv

Spiknij.pl

śląskieKatowice okolice

Szukam milej dziewczyny popisac, poznac sie blizej a moze nawet spotkac i spedzic milo czas. Mam 22 lata jestem z Katowic. Pozdrawiam

Spiknij.pl

wielkopolskie

JUŻ ZNALAZŁEM FAJNA DZIEWCZYNIE

Spiknij.pl

lubuskieDrezdenko

Siema! Szukam pewnej dziewczyny, którą mijałem, koło banku PKO - 24.07.14r. ok. godz. 17:20. Szłaś z koleżanką z parasolką, w stronę Nowego Drezdenka. Odwzajemniłaś mój uśmiech i spoglądałaś głęboko w moje oczy. Byłaś ubrana w jasne bądź ciemne jeansy, koszulkę. Miałaś rozpuszczone włosy, ciemną karnację, bardzo ładne rysy twarzy, lekki makijaż. ...

Wczytywanie...
Pokaż więcej ogłoszeń »
Naszych 3300 użytkowników, którzy napisali 1573 ogłoszeń i wymienili 44 899 prywatnych wiadomości nie może się mylić!