Spotted: Polska - daj się poznać

Spotted: Polska Wybierz ogłoszenia:
Kliknij, aby wybrać miejsce...
Spotted - o co chodzi
Spiknij.pl

podkarpackiePrzemyśl

Hej, mam 14 lat mieszkam w Przemyślu szukam dziewczyny od 13 do 16 lat, Mam 171cm wzrostu waże 61kg, ciemny szatyn troche kręcone włosy, niebieskie oczy, Oglądam Anime i czytam Mangi, lubię sport i rózne gry.

Spiknij.pl

podlaskieBiałystok

Szukam dziewczyny do związku w wieku 17-24 lata więcej szczegółów na priv dziewczyny piszcie

Spiknij.pl

zachodniopomorskieSzczecin

Cześć wszystkim! Jestem Maciek, mam 17 lat. Szukam dziewczyny (Szczecin, Police), w wieku 16-18 lat. Więcej na priv. ;)

Spiknij.pl

lubelskieLublin

Chentnie poznam dziewczynę Mam 16 lat Proszę o SMS pod nr 669986288

Spiknij.pl

dolnośląskieJelenia Góra

Witam,chciałbym poznać miłą wrażliwą,ładną(jeśli to możliwe ;) dziewczynę do stworzenia ,,Prawdziwego'' związku opartego na Miłości szczerości ,wspólnym wspieraniu się w wieku 18-26 lat,z Dolnego Śląska, chodzi mi o czystą dziewczynę... Moje GG: 13190711 Kom: 883950140

Spiknij.pl

wielkopolskieOstrów Wielkopolski

Hej mam na imie Damian i poznam laske w wieku 12-14 lat ja mam 13 lat i lubie grać w piłke

Spiknij.pl

łódzkie

Witam miłe Panie . Miły 22 latek pozna koleżanke pozniej może cos wiecej w podobnym wieku najlepjej z okolic piotrkowa łodzi wzrost ok 180 szczupły gg 53312400

Spiknij.pl

dolnośląskie

hej, mam 17 lat i szukam chłopaka do poważnego związku z dolnego śląska w wieku od 18 do 20 lat. Jestem sympatyczna, szczera, na początku troche nie śmiała, wiecej informacji jak napiszesz :)gg 47876425 lub tel 723098684

Spiknij.pl

świętokrzyskieKielce

Witam. Miły, sympatyczny, beznałogowy 31-letni brunet z Kielc pozna dziewczyne rowniez z Kielc w wieku do 30 lat w celu stworzenia zwiazku. Nie szukam przygod. Dla ulatwienia podaje moj nr tel: 729696645 Pozdrawiam Piotrek.

Spiknij.pl

wielkopolskie

hej :) jestem walentyna, mam 14,5 lat.Szukam chłopaka w wieku od 15 do 18 z kobylina i okolic :)

Spiknij.pl

małopolskieLibiąż

Witam, mam 23 lata, szukam dziewczyny do stałego związku, jeśli masz ochotę spędzić miło czas to napisz do mnie a nie będziesz tego żałować, wygląd i wiek niema dla mnie znaczenia, ważne żebyś potrafiła Kochać

Spiknij.pl

śląskie

Witam serdecznie mam 20 lat szukam dziewczyny do poważnego związku a nie przygody mam ciemno blond włosy , niebieskie oczy, ;) wzrost 176cm moje zainteresowania to sport , muzyka , śpiew , gra na instrumentach , i poznawanie ciekawych miejsc jeszcze tego trochę jestem ale więcej jak się poznamy ;) ...

Spiknij.pl

dolnośląskie

Ja Paweł okolice Wrocławia popisze z fajną dziewczyną tel 513032685 orange

Spiknij.pl

podkarpackieMielec

Hej jestem ładną 15-letnią dziewczyną i szukam miłego chłopaka w wieku 14-17 lat do stałego związku w moim wieku z Mielca lub okolic. Jestem miłą ,nieśmiałą, nastolatką uwielbiającą czytać książki.Chętni do zapoznania się pisać.

Spiknij.pl

opolskie

Poznam kobiete z grodkowa lub okolic w wieku 19 35 lat może być mężatka dariuszek75@o2.pl

Spiknij.pl

podlaskieBiałystok

Poznam chłopaka do popisania na gg :) wszystkich chętnych zapraszam pod 52353001 :)

Spiknij.pl

dolnośląskieMilicz

Szukam ślicznej dziewczyny która wychodziła z koleżanką ze sklepu obok auto euro na rynku w Miliczu dnia 26 marca. Odezwij się bo nie wiem czemu nie wyszedłem do Ciebie , nie powiem żałuję:*

Spiknij.pl

dolnośląskieWrocław

Poznam fajną dziewczynę . ja okolice Wrocławia tel 513032685 orange

Spiknij.pl

mazowieckieWarszawa

Witam gorąco i czule : d mam 19 lat szukam dziewczyny do stałego związku Warszawa pisać GG 53054520 oraz maila towlasnieon1@gmail.com

Spiknij.pl

podlaskieBiałystokBiałystok

Siemka mam 17 lat :) i chętnie poznałabym miłego chłopaka z Białego bądź okolic od 17 do 22 latek do poznania się :d a potem kto wie co z tego wyjdzie :).Nie chce aby Nasza znajomość opierała się tylko na ,,aha,spoko,nom,fajnie,ok,mhm,yhym" jeżeli tak będzie długo ta znajomość nie potrwa :D ...

Wczytywanie...
Pokaż więcej ogłoszeń »
Naszych 3639 użytkowników, którzy napisali 2053 ogłoszeń i wymienili 48 098 prywatnych wiadomości nie może się mylić!