Spotted: Polska - daj się poznać

Spotted: Polska Wybierz ogłoszenia:
Kliknij, aby wybrać miejsce...
Spotted - o co chodzi
Spiknij.pl

świętokrzyskieBusko Zdrój

Przystojny, kulturalny, dobrze zbudowany i wyposażony 29-latek, pozna kobietę w celu miłych spotkań. Twój wiek nie ma znaczenia. Napisz jeśli masz ochotę mnie poznać. Gwarantuję dyskrecje.

Spiknij.pl

śląskieRybnik

Witam jestem Tomek mam 16 lat i szukam sympatycznej dziewczyny 14-17 lat najlepiej z okolic Rybnika. Dla zainteresowanych zdjęcie mogę podesłać w wiadomościach.

Spiknij.pl

opolskie

siemka poznam dziewczyne z okolic Nysy Opola ;)

Spiknij.pl

łódzkie

To Hej ;) szukam miłej sympatycznej dziewczyny w wieku 19-22 do rozmowy a moze i cos wiecej ja 23 lata ;) zapraszam do napisania gg 51852865

Spiknij.pl

śląskieCzęstochowa

Witam :) na imię mi Mariusz mam 23 lata poznam koleżankę/przyjaciółkę taka z którą można porozmawiać o wszystkim i o niczym najlepiej z Częstochowy lub okolic

Spiknij.pl

łódzkieSieradz

Cześć mam na imię Natalia poznam miłego normalnego i sympatycznego chłopaka w wieku 17-18 lat.

Spiknij.pl

opolskieNysa

hej;) zastanawiam sie czy tutaj ktos ogolnie odpisuje na ogloszenia;D ale raz kozie smierc;P i ryzykuje;) jestem Dawid i mam 24 lata na codzien pracuje i studiuje mam jakies pasje, ktore staram sie realizowac w wolnym czasie;). Ogolnie ciezko tak samemu sie opisywac wiec gdyby jakas kolezanka byla zainteresowana blizszym ...

Spiknij.pl

śląskie

Witam, na imie mam Kuba 26 lat czestochowa okolice.szukam stalego stabilnego zwiazku, namsz ochote popisac 693150708.pozdrawia.

Spiknij.pl

warmińsko-mazurskie

Cześć mam 17 lat szukam sympatycznej dziewczyny do popisania a może z czasem do czegoś więcej więcej informacji na priv

Spiknij.pl

mazowieckieWarszawa

Witam. Mam na imię Łukasz szukam milej cieplej i wesołej osoby z Warszawy. Nie szukam krótkiej przygody. Kontakt najlepiej FB :) https://www.facebook.com/MamWyjebane93 Wiek nie ma znaczenia ; )

Spiknij.pl

śląskie

szukam osoby stabilnej cokolwiek to znaczy do stałego związku.

Spiknij.pl

małopolskieAndrychów

witam mam na imie janusz mam 30 lat szukam dziewczyny z okolic andrychowa wadowic ket jestem miłym chlopakiem muj nr 531060802

Spiknij.pl

małopolskieKrakow

Hey, mam 22 lata, jestem mily, symptyczny z poczuciem humoru, wysportowany, chętnie poznam dziewczyne, wiek nie gra roli:) jeśli jesteś zainteresowana to napisz tutaj lub mail jak-rafal@o2.pl

Spiknij.pl

dolnośląskieWałbrzych

witam szukam szczupłej dziewczyny mam 28 lat jestem z w-ch mozna tez wyslac sms odezwe sie na nr 531300026

Spiknij.pl

dolnośląskieWrocławLeśnica

Pozdrawiam Panią ze sklepu osiedlowego na Dolnobrzeskiej, która dzisiaj wieczorem wybiegła za mną na chodnik z papierosami, których zapomniałem wziąć z lady. Poprawiła mi Pani humor dzisiejszego wieczoru, dziękuję jeszcze raz :)

Spiknij.pl

małopolskieKrakówNowa-Huta

Cześć =) !!! Nazywam się Norbert mam 15 lat i piszę to ogłoszenie gdyż poszukuję dziewczyny do stałego związku najlepiej w przedziale od 13 do 15 lat jeśli chcesz wiedzieć o mnie więcej napisz a na pewno odpiszę lub wejdź na mojego aska http://ask.fm/Kawszon Pozdrawiam :)

Spiknij.pl

dolnośląskieJawor

Witam nazywam się Paweł mam 23 lata i szukam dziewczyny na stałe w granicach wiekowych 18-21. Szczupła brunetka lub szatynka o długich włosach. Interesuje mnie związek na poważnie a nie przygoda. Chętną osobę zapraszam do odpisania :)

Spiknij.pl

zachodniopomorskie

szczecin poszukuje znajomych nowych z polski mi zagranicy,

Spiknij.pl

śląskie

hej,mam 22 lata 188cm wzrostu,szczuply, szukam kobiety na stałe, uczuciowej, wiedzacej czego chce :) jesli chcesz to pisz :) zapraszam

Spiknij.pl

śląskie

szukam dziewczyny z która mógł bym spędzić resztę życia pisać 500622318 ze slaska lub okolic

Wczytywanie...
Pokaż więcej ogłoszeń »
Naszych 3578 użytkowników, którzy napisali 1729 ogłoszeń i wymienili 45 735 prywatnych wiadomości nie może się mylić!